Gdy złamie się część!

Często otrzymujemy od Was wiadomość, że podczas składania złamała Wam się jakaś część. Ale, ale… nic się nie przejmujcie, to się czasami zdarza. W żadnym wypadku Wasz model nie jest do wyrzucenia. Wystarczy tylko, że wypełnicie formularz, który przygotował dla Was producent, a my go dla Waszego komfortu przetłumaczyliśmy i w prostych krokach wytłumaczyliśmy co i jak. A cały proces wraz zamówieniem jest BEZPŁATNY!

 

Instrukcja do zamówienia części:

 

1. Wchodzimy w link producenta UGEARS

i wypełniamy formularz. Ponieważ formularz jest w języku angielskim, przygotowaliśmy dla Was przetłumaczony wzór na język polski. Wybierz język polski.

Wybierz model*

Wybierz numer 1 części*

Wybierz ilość tej części*

Dodaj kolejne części

Numer telefonu Imię i Nazwisko*

Wybierz kraj*

Email*

Województwo*

Kod pocztowy*

Ulica i numer domu / mieszkania*

Miasto*

Uwagi

 

Adres dostawy

FORMULARZ ZAMÓWIENIA CZĘŚCI ZŁAMANYCH I DODATKOWYCH PRZEŚLIJ *

POLE 1 : Wybieramy model, do którego chcemy zamówić uszkodzoną część. Nazwy modeli są w języku angielskim, natomiast przy wyborze modelu zawsze pojawi się zdjęcie oraz udostępnimy poniżej wszystkie polskie nazwy odpowiadające nazwom angielskim.

POLE 2: Wybieramy numer części, która została złamana lub jest brakująca. *

POLE 3 : Wybieramy ilość jednej, konkretnej części. Jeżeli chcemy zamówić więcej części, klikamy „Add another part” =„dodaj dodatkowe części” i powtarzamy proces w POLACH 1,2,3 aż wybierzemy wszystkie potrzebne części.Jeżeli chcemy zamówić więcej części, klikamy „Add another part” = „dodaj dodatkowe części” i powtarzamy proces w POLACH 1, 2, 3 aż wybierzemy wszystkie potrzebne części.

 

Następnie po wybraniu złamanych lub brakujących elementów, uzupełniamy dane teleadresowe. 3. Jeżeli mamy jakieś uwagi do kuriera lub prośby, zapisujemy to w polu „Commentary” - „Uwagi” 4. Po wypełnieniu wszystkich pól zaznaczamy, że nie jesteśmy robotem i klikamy w zielone Pole „ SUBMIT”-„PRZEŚLIJ”.

 

Przykładowy wzór dobrze wypełnionego formularza:

 

 

 

 

 

Tłumaczenie wiadomości:

„Dziękujemy za skontaktowanie się z Ugears. Twoja prośba została przyjęta i jest w trakcie przetwarzania. Skontaktuje się z Tobą nasz menedżer wsparcia technicznego w celu udzielenia dalszej pomocy, jeśli będziemy potrzebować więcej szczegółowych informacji. Po przygotowaniu części udostępnimy Ci numer do śledzenia. Dziękujemy i życzymy miłego dnia!

Z poważaniem,

Zespół wsparcia inżynieryjnego Ugears

Email: customerservice@ugearsmodels.com"

 

6. Gdy zamówienie zostanie przyjęte do realizacji, otrzymają Państwo na wskazanego maila informacje z przybliżoną datą dostawy. Informacja będzie po angielsku, ponieważ jest wysłana nie od nas, a od producenta. Dlatego zachęcamy do skorzystania z różnych bezpłatnych translatorów dostępnych w internecie.

7. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymają Państwo na podanego maila numer do śledzenia paczki.

 

*pola oznaczone czerwoną gwiazdką, są polami obowiązkowymi.