Gdy złamie się część!
Często otrzymujemy od Was wiadomość, że podczas składania złamała Wam się jakaś część. Ale, ale… nic się nie przejmujcie, to się czasami zdarza. W żadnym wypadku Wasz model nie jest do wyrzucenia. Wystarczy tylko, że napiszecie do nas informację co się konkretnie wydarzyło. Opiszcie jaki model, która część (numer) została złamana. A jeśli po złożeniu modelu mechanizm nie pracuje prawidłowo, napiszcie do nas, załączcie filmik lub zdjęcia. Postaramy się pomóc.
Większość części mamy na miejscu, we Wrocławiu. Jeśli część jest rzadka, to w takiej sytuacji udostępniamy Wam formularz, który przygotował dla Was producent, a my go dla Waszego komfortu przetłumaczyliśmy i w prostych krokach wytłumaczyliśmy co i jak.
Cały proces wraz zamówieniem jest BEZPŁATNY!
Instrukcja do zamówienia części
1. Wchodzimy w link producenta UGEARS i wypełniamy formularz. Ponieważ formularz jest w języku angielskim, przygotowaliśmy dla Was przetłumaczony wzór na język polski.
- Wybierz model*
- Wybierz numer 1 części*
- Wybierz ilość tej części*
- Dodaj kolejne części
- Numer telefonu Imię i Nazwisko*
- Wybierz kraj*
- Email*
- Województwo*
- Kod pocztowy*
- Ulica i numer domu / mieszkania*
- Miasto*
- Uwagi
Wybór części
POLE 1: Wybieramy model, do którego chcemy zamówić uszkodzoną część. Nazwy modeli są w języku angielskim, natomiast przy wyborze modelu zawsze pojawi się zdjęcie oraz udostępnimy poniżej wszystkie polskie nazwy odpowiadające nazwom angielskim.
POLE 2: Wybieramy numer części, która została złamana lub jest brakująca. *
POLE 3: Wybieramy ilość jednej, konkretnej części. Jeżeli chcemy zamówić więcej części, klikamy „Add another part” =„dodaj dodatkowe części” i powtarzamy proces w POLACH 1,2,3 aż wybierzemy wszystkie potrzebne części.Jeżeli chcemy zamówić więcej części, klikamy „Add another part” = „dodaj dodatkowe części” i powtarzamy proces w POLACH 1, 2, 3 aż wybierzemy wszystkie potrzebne części. Następnie po wybraniu złamanych lub brakujących elementów, uzupełniamy dane teleadresowe.
2. Jeżeli mamy jakieś uwagi do kuriera lub prośby, zapisujemy to w polu „Commentary” – „Uwagi”
3. Po wypełnieniu wszystkich pól zaznaczamy, że nie jesteśmy robotem i klikamy w zielone Pole „ SUBMIT”-„PRZEŚLIJ”.
Wiadomość po dobrze wypełnionym formularzu
„Dziękujemy za skontaktowanie się z Ugears. Twoja prośba została przyjęta i jest w trakcie przetwarzania. Skontaktuje się z Tobą nasz menedżer wsparcia technicznego w celu udzielenia dalszej pomocy, jeśli będziemy potrzebować więcej szczegółowych informacji. Po przygotowaniu części udostępnimy Ci numer do śledzenia. Dziękujemy i życzymy miłego dnia!
Z poważaniem,
Zespół wsparcia inżynieryjnego Ugears
Email: customerservice@ugearsmodels.com”
4. Gdy zamówienie zostanie przyjęte do realizacji, otrzymają Państwo na wskazanego maila informacje z przybliżoną datą dostawy. Informacja będzie po angielsku, ponieważ jest wysłana nie od nas, a od producenta. Dlatego zachęcamy do skorzystania z różnych bezpłatnych translatorów dostępnych w internecie.
5. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymają Państwo na podanego maila numer do śledzenia paczki.
*pola oznaczone czerwoną gwiazdką, są polami obowiązkowymi.